sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

Storming Through White Light

Tänä vuonna luulin menettäneeni sinut iäksi.
Luulin etten enää koskaan saisi nauttia alkukesän yöstä sinun hellässä syleilyssäsi.
Kotisi ovi oli sulkeutunut. 
Ilman sinua olisin hukassa.
~
~
Annoit minulle niin paljon.
~
 ~
Lähes kaiken mitä minunlaiseni nainen toivoa saattaa.
~
 ~
Olemme nauraneet yhdessä, itkeneet yhdessä.
Kokeneet pohjatonta surua ja pakahduttavaa onnen tunnetta,
 vain siitä syystä että olemme olemassa.
~
~
Olen jaksanut vuodesta toiseen yli synkän talven tietäen että sinä olet siellä.
~
 ~
Neljän vuoden ajan olet ollut minulle elämäni tarkoitus.
~
 ~
Olen löytänyt kauttasi niin paljon sisältöä elämääni.
~
 ~
Eräänä iltana kurkistin ovellesi kuten niin usein aiemmin.
~
~
Odottaen, toivoen.
~
 ~
Siellä sinä olit!
Rujona, mutta edelleen niin saatanan komeana.
Et hyljännytkään minua!
~
 ~
Jatkat edelleen tätä vaivalloista matkaa kanssani 
 kohti päivää, jolloin maadun tuhkana
kotimetsässäni!
~
 ~
~
~
Aina ja ikuisesti kanssasi sinun.
~
 ~
 ~
Steelfest.
~
~

4 kommenttia:

  1. It looks like you had wonderful festival days! Great pictures <3

    VastaaPoista
  2. :) It is a collage of photos during 4 years at same festival. I thought that that event was already in the end of it´s road, but they announced just recently that there will be Steelfest again on 2017 :)

    VastaaPoista